Share
Go down
avatar
Foolist
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 673
Reputation Points : 3
http://duelistgroundz.com/index.php?showuser=108943

I'm back

on Fri Mar 13, 2015 5:34 am
I kind of disappeared, I'm back, I'll be posting more again. I've learned ACP, HTML, CSS and Java since I left.
avatar
Roach
Chancellor
Chancellor
Posts : 9925
Reputation Points : 79

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 8:14 am
cool story bro!

Who are you anyway?









There is no place like 127.0.0.1.
avatar
DDS
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 4168
Reputation Points : 84

Default Title

on Fri Mar 13, 2015 8:15 am
@Roach wrote: cool story bro!


Needs more Dragons tho.

Welcome back mate ;o


Explore your boundaries! Open your mind... A new Land of Fantasy awaits!







avatar
Jv
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 16791
Reputation Points : 58
King Of Games

Default Title

on Fri Mar 13, 2015 11:34 am
@Foolist wrote:I kind of disappeared, I'm back, I'll be posting more again. I've learned ACP, HTML, CSS and Java since I left.



Foolist for Admin now.
avatar
Anzo
Ignore me plz
Ignore me plz
Posts : 29995
Reputation Points : 349
I am a Senpai now! Get me out of here Topic for you, and you, and everybody! Hi Mom! Captain Tryhard GG2EZ He was lucky I was not even trying The Worthy! Never back down! I am 12 and what is this? Underdog Rising Give me your money! Community favorite Popular figure Representative Community slacker Business man I got rid of my girlfriend!
http://www.duelacademy.net

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 11:50 am
Java, or JavaScript?

Also, WB.


DA Administrator of the year 2012, 2014 l DA Artist of the Year 2012, 2014, 2015 l ~Lead, follow, or get out the way~
avatar
Virus
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 2263
Reputation Points : 89

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 12:09 pm
@Foolist wrote:I kind of disappeared, I'm back, I'll be posting more again. I've learned ACP, HTML, CSS and Java since I left.

I dont know any of those shiets..
Welcome back


Watch And Learn as i Master . . . Reality

^Sig Made By Dex^

^Made By anzu^

Anzu wrote:Virus was a good staff until he got blocked by a firewall called life.

avatar
LòKóS
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 15807
Reputation Points : 166

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 6:03 pm
Ya still were present at times, but welcome back







~Supreme King of the month winner July 2013~


Spoiler:

Spoiler:
[16:09:38] @ Train Heartnet : sokol bribing people
[16:09:49] @ Salader : Yep
[16:09:53] @ Salader : We should bans him
[16:09:55] @ Salader : But
[16:09:59] @ Salader : We'll look the other way
[16:10:02] @ Salader : He is bribing us

Hidalgo™️ wrote:LOKOS is like herpes,he's everywhere.

avatar
Foolist
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 673
Reputation Points : 3
http://duelistgroundz.com/index.php?showuser=108943

Default Title

on Fri Mar 13, 2015 10:17 pm
Anzo ò_ó wrote:Java, or JavaScript?

Also, WB.

I obviously mean I learned how to make coffee

Jv1391 wrote:
@Foolist wrote:I kind of disappeared, I'm back, I'll be posting more again. I've learned ACP, HTML, CSS and Java since I left.



Foolist for Admin now.

Word

Nah, tbh I only want mod.
avatar
Roach
Chancellor
Chancellor
Posts : 9925
Reputation Points : 79

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:24 pm
Nigga you got some making up to do then lol

You became a assistant them immediately when MIA.
I even had the finish the tournament you hosted, tbh how your still assistant is beyond me lol #AnzoToSoft lol









There is no place like 127.0.0.1.
avatar
Foolist
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 673
Reputation Points : 3
http://duelistgroundz.com/index.php?showuser=108943

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:24 pm
ikr Roach? I thought he would've demoted me.


avatar
Roach
Chancellor
Chancellor
Posts : 9925
Reputation Points : 79

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:26 pm
Crazy shiz my bruva! But yeah I'm glad to have you back









There is no place like 127.0.0.1.
avatar
Foolist
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 673
Reputation Points : 3
http://duelistgroundz.com/index.php?showuser=108943

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:26 pm
I was running another forum, which I'm quitting because of the bullshit of my superior.


avatar
Roach
Chancellor
Chancellor
Posts : 9925
Reputation Points : 79

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:28 pm
I that the forum I referred to as '' To many chiefs, not enough Indians ''?









There is no place like 127.0.0.1.
avatar
Foolist
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 673
Reputation Points : 3
http://duelistgroundz.com/index.php?showuser=108943

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:29 pm
Yup yup, they don't know how to treat people like human beings.


avatar
Roach
Chancellor
Chancellor
Posts : 9925
Reputation Points : 79

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:30 pm
I predicted that forum was going to fail hard withing 2mins of being on there









There is no place like 127.0.0.1.
avatar
Foolist
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 673
Reputation Points : 3
http://duelistgroundz.com/index.php?showuser=108943

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:32 pm
I'm gonna DDoS it, I worked real hard but the guy kept hiring his friends in higher power than me, so I couldn't get much done, not to mention that they were lazymins.


avatar
Roach
Chancellor
Chancellor
Posts : 9925
Reputation Points : 79

Re: I'm back

on Fri Mar 13, 2015 10:49 pm
Every man and his dog was admin and there and they where all friends and thats how I knew that the forum wouldnt last. Whats the point of having 100 Admins if none of them can do admin related tasks.....









There is no place like 127.0.0.1.
avatar
Anzo
Ignore me plz
Ignore me plz
Posts : 29995
Reputation Points : 349
I am a Senpai now! Get me out of here Topic for you, and you, and everybody! Hi Mom! Captain Tryhard GG2EZ He was lucky I was not even trying The Worthy! Never back down! I am 12 and what is this? Underdog Rising Give me your money! Community favorite Popular figure Representative Community slacker Business man I got rid of my girlfriend!
http://www.duelacademy.net

Re: I'm back

on Sat Mar 14, 2015 3:54 am
So they're like DA on steroids


DA Administrator of the year 2012, 2014 l DA Artist of the Year 2012, 2014, 2015 l ~Lead, follow, or get out the way~
avatar
BlackWarGreymon
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 8360
Reputation Points : 143
Here to stay Get me out of here Topic for you, and you, and everybody! Yo Mamma Captain Tryhard He was lucky Underdog Rising Give me your money! Representative Community slacker I got rid of my girlfriend!

Default Title

on Sat Mar 14, 2015 12:54 pm
@Foolist wrote:I'm gonna DDoS it, I worked real hard but the guy kept hiring his friends in higher power than me, so I couldn't get much done, not to mention that they were lazymins.


Who hasn't DDoS protection these days




Chaos Knights

Ex-Ex-Moderator
Ex-Admin
Ex-RealAbdMember
avatar
Anzo
Ignore me plz
Ignore me plz
Posts : 29995
Reputation Points : 349
I am a Senpai now! Get me out of here Topic for you, and you, and everybody! Hi Mom! Captain Tryhard GG2EZ He was lucky I was not even trying The Worthy! Never back down! I am 12 and what is this? Underdog Rising Give me your money! Community favorite Popular figure Representative Community slacker Business man I got rid of my girlfriend!
http://www.duelacademy.net

Default Title

on Sat Mar 14, 2015 2:27 pm
@BlackWarGreymon wrote:
@Foolist wrote:I'm gonna DDoS it, I worked real hard but the guy kept hiring his friends in higher power than me, so I couldn't get much done, not to mention that they were lazymins.


Who hasn't DDoS protection these days

You'd be surprised.


DA Administrator of the year 2012, 2014 l DA Artist of the Year 2012, 2014, 2015 l ~Lead, follow, or get out the way~
avatar
BlackWarGreymon
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 8360
Reputation Points : 143
Here to stay Get me out of here Topic for you, and you, and everybody! Yo Mamma Captain Tryhard He was lucky Underdog Rising Give me your money! Representative Community slacker I got rid of my girlfriend!

Default Title

on Sat Mar 14, 2015 2:53 pm
Anzo ò_ó wrote:
@BlackWarGreymon wrote:
@Foolist wrote:I'm gonna DDoS it, I worked real hard but the guy kept hiring his friends in higher power than me, so I couldn't get much done, not to mention that they were lazymins.


Who hasn't DDoS protection these days

You'd be surprised.

Yeah, internet's like an ocean filled up with idiots




Chaos Knights

Ex-Ex-Moderator
Ex-Admin
Ex-RealAbdMember
avatar
Foolist
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 673
Reputation Points : 3
http://duelistgroundz.com/index.php?showuser=108943

Default Title

on Sun Mar 15, 2015 7:34 pm
DNS Reflection Attacks always get the job done.

@Roach wrote:Every man and his dog was admin and there and they where all friends and thats how I knew that the forum wouldnt last. Whats the point of having 100 Admins if none of them can do admin related tasks.....

Anzo ò_ó wrote:So they're like DA on steroids

I loled
Sponsored content

Re: I'm back

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum