Latest topics
Battle Pack Tournament!Fri Jun 22, 2018 9:27 pmAlisaeWhat happened to DAFri Jun 22, 2018 3:05 pmĦẲ§ĘǾ™IntroductionThu Jun 21, 2018 4:14 pmĦẲ§ĘǾ™Pro Decklist Tournament June 2018Tue Jun 19, 2018 5:08 pmgreenfrog100Question about TimingWed Jun 13, 2018 9:24 pmWingshineRate the song above you Mon Jun 11, 2018 11:01 pmWingshineXYZ Monsters!Mon Jun 11, 2018 6:06 am╚εмεяy╗Duel Links Tournament #2 (Ban of Tier 1)Thu Jun 07, 2018 3:18 pmkyosuke kiryuDecksSat Jun 02, 2018 11:16 amEtwizzyIntroductionSat Jun 02, 2018 11:13 amEtwizzy
Discord


Share
Go down
avatar
Enatron
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 1
Reputation Points : 0

Hi fellow duelists

on Fri Nov 06, 2015 1:32 pm
Yo niggaz! The name is eantron. I am inactive quite long, just came back from teh dead and wanna have fun , associate with people and rek them after in duels Smile Also I am here for the booty! PEACE
avatar
Etwizzy
Chancellor
Chancellor
Posts : 9933
Reputation Points : 79

Re: Hi fellow duelists

on Fri Nov 06, 2015 1:34 pm
Welcome to DA! Be sure to check out the guide if you haven't already
http://www.duelacademy.net/h9-da-guide
avatar
Dark Sakaki
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 27
Reputation Points : 1

Re: Hi fellow duelists

on Fri Nov 06, 2015 1:36 pm
I think im gonna like this guy, i wonder why.....
avatar
Anzo
Ignore me plz
Ignore me plz
Posts : 29999
Reputation Points : 349
I am a Senpai now! Get me out of here Topic for you, and you, and everybody! Hi Mom! Captain Tryhard GG2EZ He was lucky I was not even trying The Worthy! Never back down! I am 12 and what is this? Underdog Rising Give me your money! Community favorite Popular figure Representative Community slacker Business man I got rid of my girlfriend!
http://www.duelacademy.net

Re: Hi fellow duelists

on Fri Nov 06, 2015 3:18 pm
We ain't got no booties here, well we do but they're all taken

Though @ParaBox has his available for the taking Wink


DA Administrator of the year 2012, 2014 l DA Artist of the Year 2012, 2014, 2015 l ~Lead, follow, or get out the way~
avatar
Jv
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 16791
Reputation Points : 58
King Of Games

Re: Hi fellow duelists

on Fri Nov 06, 2015 3:53 pm
hi
avatar
Booked
Slifer Red Duelist
Slifer Red Duelist
Posts : 8244
Reputation Points : 45
Forgotten Pizza

Re: Hi fellow duelists

on Fri Nov 06, 2015 5:05 pm
._. I am not selling my body lol


DONDABA DENDEN EGAEGAON.
Sponsored content

Re: Hi fellow duelists

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum