Duel Academy Log in

Get your game on!


Share

description10000th post

more_horiz


So I finally reached 10000 posts. I'm only 3 times behind Dice Jar. I'm going to defeat him soon.

I'm in " Top Posters" and also in "Top Topic Starters" with 800+ threads. I mostly create useless threads like this though lol.

Finally could achieve that 10000 posts achievement.

Btw this is my recent useless topics:

http://www.duelacademy.net/t48711-top-10-anime-fight-scenes#511871
http://www.duelacademy.net/t48701-yu-gi-no#511838


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Also 2/3 of my posts are k.


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
You're also 3 times behind me so.


DA Administrator of the year 2012, 2014 l DA Artist of the Year 2012, 2014, 2015 l ~Lead, follow, or get out the way~

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
No one cares




"Our largest regrets are not for things we did, but for things we did not do. Things we did not say; love that never could happen. We bury our regrets by promising to change our ways. But sometimes we don't get to change the past."

~Mr.Kandy

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Wtf Anzo you almost got 30000 posts wtf.

@K.andy I know I just want to spam.


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
this is my 181st post. so suck it 


My Health Potions:
x2

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
And let's not forget you are also at 200 rep pojts Razz 


Nice going dude, I'm gonna catch you sonn ^^


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Yeah lol let's do that secret stuff pep.


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
I think you and me are gonn have a very lengthy friendship ^^ 


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
k.


Former Assistant and Professor

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
I know meng we soulmate as fuck lawl.


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Lawl, Gala join our k. friendship  


#JustForSpam


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Spoiler :
Jazz sucks :/troll #totally_uncalled_for


DA Administrator of the year 2012, 2014 l DA Artist of the Year 2012, 2014, 2015 l ~Lead, follow, or get out the way~

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
@Pepchoninga wrote:
Lawl, Gala join our k. friendship  


#JustForSpam


I was in a thing for a while though?


k.


Former Assistant and Professor

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
@Anzo wrote:
Spoiler :
Jazz sucks :/troll #totally_uncalled_for




This is me playing around with a tune.

Also it's Bossa Nova - the easiest-listening style.


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Well it's not half bad. If you are doing this as a hoby I would say you are great. You know, don't take it personally, I don't want to insult you Razz 


Also @Anzo, stfu  


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
I swear centrik and pep are upvoting each other because of a secret deal


-The scarlet comet-
SHADOW RIDERS

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Yeah pep I'm a beginner. My solo does sound suck.

Crimson you don't know shit.


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Seems i hit the target


-The scarlet comet-
SHADOW RIDERS

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
You talk things you don't understand kid...


I'm your father...


Also yeah, work more on techniche...Otherwise you are pretyt good for a beginner ^^ 


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Yeah meng I was classically trained :s but my technique now is a disappointment.

I'm now looking for technique exercises.


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Technique is one of the hardest things lol. 


I'm also having problems in that department all though I am still young and have time...


But overall try doing gamuts, chords, arpeggios and an especially good one is channon.


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
I am here to declare that I will ban pep n centrik if they continue to boost rep points (EGAO)


DONDABA DENDEN EGAEGAON.

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Lawl, this sounds soo shit lol...


But k. lol...


I just wanted rep point...


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
What about the 20 plus rep points u just gained


-The scarlet comet-
SHADOW RIDERS

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
I wanted to get to 100 and die in peace.


...


I still don't see what is the problem really since nobody (aprt from me) really cares about it, since not many even use it, but so be it. 


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Its like getting free dp. No one used dp at this point, but its something to be earned still


-The scarlet comet-
SHADOW RIDERS

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
I used DP, speaking of which why do I have like 5000 DP less lol  


@Bookingly...


On your kneez before the all mighty GOD OF GODS ^^


 #SUNBIRDNATION

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
How old are you pep I never know lol

30?


If everyone is unique, then would uniqueness become normal?

descriptionRe: 10000th post

more_horiz
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum